 |
Zaterdag 30 mei 2026 was het dan zover! Na ieder jaar mee te
doen met zowel de voorjaars- als najaarscompetitie, mocht
het Heren Dubbel 17+ team, dat uitkomt in de 3e
klasse zaterdag, eindelijk weer eens competitiekampioen
worden! De strijd begon op 4 april 2026 en werd over
zeven zaterdagen geleverd.
Vanaf het begin stonden we er goed voor en werd er meteen
gewonnen! En hoewel het plezier in tennis en de gezelligheid
naderhand heel belangrijk is, zie je dan toch gedurende de
competitie het fanatisme en de wil om te winnen bij de
teamleden naar boven komen.... Spannend en nipt boven
Monnickendam en ’t Twiske geëindigd, waarvan de laatste
iedere competitie weer een geduchte tegenstander blijkt, was
het dus zaterdag 30 mei tijd voor een glaasje bubbels welke
door de Tennis Club werd uitgereikt....superleuk en een
aanbeveling aan iedereen om ook competitie te gaan spelen of
gewoon te komen tennissen op de club!
Met afwisselende deelname behoren tot de fysieke (en
mentale) strijders Cornelis Teerhuis, Jelle Kaars, Jesper
Visser, Eric Stoker, Klaas van Altena, Dirk Kaars, Olaf
Kaars, Steffen Visser, Ronald Dooijeweerd, Danny Boes,
Martijn Springer.
|
 |