naar Marker Nieuws 2026 indexpagina
Heren Dubbel 17+ KAMPIOEN!!
Zaterdag 30 mei 2026 was het dan zover! Na ieder jaar mee te doen met zowel de voorjaars- als najaarscompetitie, mocht het Heren Dubbel 17+ team, dat uitkomt in de 3e klasse zaterdag, eindelijk weer eens competitiekampioen worden!  De strijd begon op 4 april 2026 en werd over zeven zaterdagen geleverd.
 
Vanaf het begin stonden we er goed voor en werd er meteen gewonnen! En hoewel het plezier in tennis en de gezelligheid naderhand heel belangrijk is, zie je dan toch gedurende de competitie het fanatisme en de wil om te winnen bij de teamleden naar boven komen.... Spannend en nipt boven Monnickendam en ’t Twiske geëindigd, waarvan de laatste iedere competitie weer een geduchte tegenstander blijkt, was het dus zaterdag 30 mei tijd voor een glaasje bubbels welke door de Tennis Club werd uitgereikt....superleuk en een aanbeveling aan iedereen om ook competitie te gaan spelen of gewoon te komen tennissen op de club!
 
Met afwisselende deelname behoren tot de fysieke (en mentale) strijders Cornelis Teerhuis, Jelle Kaars, Jesper Visser, Eric Stoker, Klaas van Altena, Dirk Kaars, Olaf Kaars, Steffen Visser, Ronald Dooijeweerd, Danny Boes, Martijn Springer.
Facebook    

Bron: Martijn Springer, vrijdag 5 juni 2026

 naar Marker Nieuws 2026 indexpagina