|
|
Het KerkDiner dat gepland staat op donderdag 11 juni 2026,
verplaatsen we naar na de zomer. Daar hebben we een mooie
reden voor.
We hopen na de zomer onze nieuwe predikant, dominee Dirk, te
mogen verwelkomen en het leek ons een goed idee het nieuwe
seizoen met een feestelijke bijeenkomst te beginnen.
Een gezellige avond waarop we elkaar ontmoeten, samen eten
en onze nieuwe dominee welkom te heten. Daarnaast is
donderdag 11 juni nu precies de dag dat voor veel jongeren
en hun gezinnen een spannende dag is vanwege de
examenuitslagen. En hopelijk veel feestjes in de avond!
Door het KerkDiner na de zomer te organiseren, hopen we dat
meer mensen de gelegenheid hebben om erbij te zijn. De
nieuwe datum maken we zo snel mogelijk bekend.
We kijken ernaar uit om na de zomer weer met velen van
jullie aan tafel te zitten!
Taakgroep M
|
|